Det gode samarbejde

I dagplejen har vi en forældrebestyrelse, der består af repræsentanter for forældre, dagplejere og dagplejeledelsen.
Vi har i dagplejen et tæt dagligt samarbejde med jer forældre omkring jeres barn, som er meget værdifuldt for os og for for jeres barns trivsel.

Derudover har vi også et formaliseret samarbejde igennem en forældrebestyrelse.
Der er valg til bestyrelsen en gang om året, valget foregår på et forældremøde, og her er du meget velkommen til at stille op, hvis du har interesse i dette arbejde.

Forældrebestyrelsen består af 4 forældre, 1 medarbejder samt den daglige leder som sekretær.

I bestyrelsen får du blandt andet mulighed for at give input til arbejdet med retningslinjer og principper for dagplejen.

En bestyrelse tager sig ikke af enkel sager, så hvis I undrer jer over noget omkring jeres barn, opfordrer vi jer altid til at tage den første snak med jeres dagplejer. I er selvfølgelig også altid velkommen til at tage kontakt til dagplejepædagogerne eller den daglig leder.

Dagplejens bestyrlse
Her kommer snarest flere oplysninger vedr. bestyrelsen.